vrijdag 23 november 2012

Golden Rose nagellakjes


Deze keer gaat het over mijn Golden Rose nagellakjes.
Ik was op vakantie in Turkije vorig jaar. Ik liep door een winkelstraat en kwam deze leuke nagellakjes tegen. De 3 links zijn graffiti nagellakjes. Ze waren maar 3,-! De andere nagellakjes waren zelfs maar 1,-!!! Ik dacht er heel blij mee te zijn, maar toen ik ze in het vakantiehuisje opdeed bleken ze verschrikkelijk te zijn! Ze dekken totaal niet, je hebt gewoon een soort van groene gloed op je nagels als je die neongroene opdoet links. Verder duurt het ook nog eens verschrikkelijk lang voordat ze zijn opgedroogd. Ik heb niet altijd even veel geduld om me nagels te laten drogen en ga vaak allerlei dingen tegelijk doen (dom he!) en na 10 minuten is mijn hele nagellak er bijna af. Mijn schuld dan wel dus.

De graffiti nagellakjes doen het in tegenstelling tot de normale lakjes wel erg goed. Ik draag ze bijna iedere dag. Vooral de zilvere vind ik prachtig! De zilvere glimt erg mooi op je nagels en soms lijkt het net alsof er glittertjes inzitten. Echt mooi.

Misschien zijn dit niet de echte maar gewoon nagemaakte, dat zou ook kunnen. Heb jij misschien een van deze nagellakjes ook en dekt die wel goed? Laat dan a.u.b. een comment achter met daarachter waar je die hebt gekocht.

1 opmerking: