woensdag 26 december 2012

DIY body lotion

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Vandaag is het, zoals jullie vast wel weten, 2e kerstdag. Veel familie komt vandaag naar mijn huis. Ik bereid me daarom natuurlijk wel voor. Daarom heb ik alle keukenkastjes opengetrokken op zoek naar het recept voor een zachte huid. Gevonden! Het bewijs dat er niet veel voor nodig is om makkelijk een zachte huid te krijgen.

Deze keer maak ik een bodylotion. Ik heb maar een beetje gemaakt, maar als je wilt blijven genieten van een zachte huid inclusief benen, zal ik toch wat meer gebruiken. De lotion ziet er nogal vies uit, maar ruikt heerlijk!



 Je hebt nodig:
Een olie (ik gebruik zonnebloemolie)
Een handcrême (dit is spirits of Asia. LOVE IT!)
Eetlepel
Bakje
2 walnoten (staat niet op de foto)
een mixer (staat ook niet op de foto)






Het is heel simpel, je gooit alle ingrediënten bij elkaar in het bakje en blijft roeren totdat er een glad papje over is. Daarna stop je 2 walnoten in een mixer en wacht je totdat er alleen nog maar kleine kruimeltjes over zijn. Ook die stop je in het bakje en roer je door elkaar. Dan smeer je het op je huid en is je huid de hele dag glanzend en zacht.



Ik weet het, het ziet eruit als vuilnis, maar geloof me. Het ruikt, en voelt eerlijk!









Ook benieuwd naar mijn DIY scrub?




Plz. comment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten